ایزو10001

ایزو10001 ،  ISO 10001

سیستم های مدیریتی ایزو ISO عمرآنها به بیش ازدودهه نمیرسد باتغییر نگرش، تمرکز شرکت ها وسازمانها به مشتری ومشتری مداری بجای تمرکز برمحصول، افزایش داده است .

براساس همین ایدوئولوژی سازمانها فقط بدنبل مشتری نیستند بلکه هدف تبدیل مشتری ناراضی به مشتری راضی وسپس تبدیل مشتری راضی به مشتری وفادار میباشد.

مشتری وفاداریعنی فردی که همیشه ازسازمان خرید میکند وبه اطرافیان ومشتریهای دیگر محصول یاخدمات شمارا معرفی میکند.

استانداردهای ایزو10001 ، ISO10001 ، ایزو10002 ، ISO10002 ، ایزو10003 ، ISO10003 ، ایزو10004 ، ISO10004 دقیقا مطابق اهمیت مشتری درسازمان ایجاد وپایه گذاری شده است .

ایزو10001 ،ISO10001 روش اجرایی رضایت مشتری که بخشی ازسیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 مباشد.

ایزو 10001، iso10001 میتواند درجهت بهبودی بیشتر روشهای مرتبط باعملکرد اجرایی وافزایش رضایت مشتری وباقی گروههای ذینفع شود.این نتیجه رامیتوان از طریق دریافت پاسخ و بازخوردهای مشتریان وگروه های ذینغع  دریافت نمود درنتیجه باعث بهبود هرچه بیشتر کیفیت محصولات میشود.

یادآوری: گروههای ذینفع انجمنهای صنفی واعضای آنها، تامین کنندگان سازمانهای مصرف کنندگان، سازمانهای دولتی مرتبط، کارکنان، صاحبان سرمایه ونیزسایر کسانیکه متاثراز روش اجرایی مشتری سازمان هستند.

موضوع چالش برانگیز برای بسیاری ازسازمانها رضایت مشتری وماندگاری مشتری است بدین سبب منشوری بعنوان منشور رضایت مشتری تدوین گردید که خلاصه آن بشرح زیراست:

1.روش پیشگیری ازنارضایتی وشکایت مشتریان بااستفاده ازروش اجرایی مناسب که منجر بپیشگیری ازشکایت مشتریان میشود.

2.روش بعدی رسیدگی درون سازمانی به شکایتهای مشتریان میباشد بعنوان مثال هنگامیکه نارضایتی ازسمت مشتریان دریافت میگردد درون سازمان حل وفصل شودو بهترین نحو برطرف گردد.

3.دریکسری ازشرایط اختلافاتی بوجود میاید نمیتوان درون سازمان بصورت رضایت بخشی حل وفصل نمود دراین هنگام درجهت حل وفصل شکایات ازطریق برون سازمانی میتوان اقدام نمود.

ایزو10001 ، iso 10001 اقدام باجرایی شدن تمهیدات داخل منشور، رضایت مشتری وبرآورده شدن نیازهای مشتریان میکند. همه ی این روشهای اجرایی روشن وواضح عنوان شده است .

تمهیدات ایزو 10001 وروش های اجرایی آن منجر باتفاق های خوبی درسازمان میشود بصورت خلاصه شامل موارد زیر میشود:

1.روشهای جلب رضایت واعتماد مشتری افزایش می یابد.

2.روشهای درک بهترانتظار مشتری ازخدمات ومحصولات سازمان وباعث بالارفتن اطلاعات لازم درمورد توقع مشتری میشود بنابراین باعث کاهش شکایات وسوتفاهم ناشی ازشناخت ناکافی ازانتظار مشتریان میشود.

ایزو10001 ، iso 10001 نظر به یکپارچه بودن الزامات وقوانین تدوین در استانداردهای ایزو10001 ، ISO10001 ، ایزو10002 ، ISO10002 ، ایزو10003 ، ISO10003 ، برای حصول نتیجه بهتر استانداردهای ذکرشده راباهم دریافت نمود.

استانداردهای ایزو10001 ، ISO10001 ، ایزو10002 ، ISO10002 ، ایزو10003 ، ISO10003 ، هنگامیکه باهم اجرایی شوند میتوانند طرحی یکپارچه برای پیشبرد اهداف سازمان ورضایت مشتری ارائه دهند. شکایات ونارضایتی مشتریان باعث بوجود آمدن اختلافات میشود میتوان تصمیمهای درستی درمورد پیاده سازی اصولی جهت کاهش این مسائل تدوین واجرا نمود .

کل چارچوب استانداردهای ایزو10001 ، ISO10001 ، ایزو10002 ، ISO10002 ، ایزو10003 ، ISO10003 ، منشوری برای رسیدن به رضایت مشتری است ودارای اصولی برای رسیدگی به شکایات وحل وفصل آنها میباشد.

مرکز سیستم برتر باسالها تجربه درزمینه مشاوره واطلاع رسانی گواهینامه های بین المللی ایزو آماده ارائه خدمات میباشد برای دریافت گواهینامه  استانداردهای ایزو10001 ، ISO10001 ، ایزو10002 ، ISO10002 ، ایزو10003 ، ISO10003 باشماره های مرکز تماس حاصل فرمایید.

sbp.png

اطلاعات شرکت

مرکز مشاوره  و اطلاع رسانی سیستم برتر

مشاوره درزمینه اخذ گواهینامه ایزو ، گواهینامه CE ، گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران ، مجوز اداره کار، رتبه وگرید و...

آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی میباشد.

مرکز سیستم برتر

راههای ارتباطی باما:

02155209723

09100956184

info@systembartar.ir

کلی حقوق این تارنما متعلق به مرکز سیستم برتر میباشد

جستجو

۲۳۴۹۸۷۶

ایران ، استان البرز ،کرج